Inici del Contingut

Jaume Codina

Resultado de imagen de JAUME CODINA UDL

 Contacto 


(+34) 973 703224

cmjaume@aegern.udl.cat

Despatx: 1.07

Facultat de Dret, Economia i Turisme

Universitat de Lleida

 

Formación académica


1997. Postgrau en Economia Social i Gestió d’Entitats Sense Ànim de Lucre, Universitat de Barcelona

1993. Llicenciat en Ciències Econòmiques i Empresarials, Universitat de Barcelona

1990. Diplomat en Ciències Empresarials, Universitat de Barcelona, Estudi Generals de Lleida

 

Experiencia profesional


2005 -  . Professor Col·laborador Permanent, UdL

1996 - 2005. Professor Associat a Temps Complert, UdL

1995 - 1996. Professor Associat a Temps Parcial, UdL

 

 Investigación


Al llarg de la meva trajectòria com a investigador l'interès de la meva principal línia de recerca s'ha centrat en la cerca de l'encaix de l'aplicació de models i tècniques de gestió propis de les organitzacions lucratives al teixit de les institucions culturals. Amb un interès especial a posar de manifest l'oportunitat d'implementar models de gestió que ajudin a guanyar eficiència a aquestes institucions en la captació de públics, la planificació estratègica dels seus fluxos de treball i el desenvolupament de relacions a llarg termini amb el seu públic objectiu. 

 

 Docencia


GRAU ADMINISTRACIÓ I DIRECCIÓ D´EMPRESES   Universitat de Lleida

GRAU EN TURISMO   Universitat de Lleida

DOCÈNCIA     Universitat Oberta de Catalunya

DOCÈNCIA     Máster de Peritatge, Avaluació i Anàlisis de Obres d´Art, UdL.

 

Publicaciones


Codina Mejón, Jaume (2011) Els orígens del cartell publicitari: Art i publicitat. Revista Arts, 35, pp. 41-46.   ISSN: 1576-8368

Codina Mejón, Jaume; Cristóbal Fransi, Eduard; Thorsson, Ann (2004) Marketing Management in Cultural Organizations: A Case Study of Catalan Museums. International Journal of Arts Management, Volume 6, Number 2 (Winter), pp. 11-22. ISSN: 1480-8986

Codina Mejón, Jaume; Cristóbal Fransi, Eduard (2002) La gestión comercial de las entidades culturales: Una aplicación empírica. Esic-Market Revista Internacional de Economía y Empresa, 111, pp. 141-157.   ISSN: 0212-1867

Codina Mejón, Jaume; Cristóbal Fransi, Eduard (2001) El marketing en las entidades culturales. Alta Dirección, 218, pp. 19-25.   ISSN: 0002-6549

Codina Mejón, Jaume; Cristóbal Fransi, Eduard (1999) El marketing en la gestión de entidades culturales: Cómo vender la cultura. Harvard-Deusto Marketing & Ventas, 35, pp. 24-28.   ISSN: 1133-7672