Inici del Contingut

Aleix Barberà

 

 

 

Contacte 


(+34) 973 70 21 95

aleix@hahs.udl.cat

Departament d'Història de l'Art i Història Social

Facultat de Lletres

Universitat de Lleida

 

Formació acadèmica


Màster en gestió cultural - interpretació del patrimoni (Universitat Oberta de Catalunya)

Màster en restauració de monuments d’arquitectura (Universitat Politècnica de Catalunya)

Màster en direcció de projectes de conservació-restauració (Universitat de Barcelona)

 

 

Experiencia professional


Actualment professor associat de la Universitat de Lleida. 

 

 

Recerca


La trajectòria investigadora de la Dr. Beatriz Gómez s'ha centrat fonamentalment en la teoria de l'audiovisual, en narrativa audiovisual, ficció televisiva, recepció televisiva i transmedialitat.

 

Docència


DIRECCIÓ DE TREBALLS DE FINAL DE GRAU. Grau en Comunicació, Universitat Internacional de la Rioja (UNIR).

TEORIA DE LA COMUNICACIÓ. Grau en Publicitat, Màrqueting i Relacions Públiques, ESERP Barcelona School of Business & Social Sciences.

COMUNICACIÓ TELEVISIVA. Direcció en Comunicació, ESERP Barcelona School of Business & Social Sciences.

ANÀLISI DE CONTINGUTS DE LA COMUNICACIÓ. Direcció en Comunicació, ESERP Barcelona School of Business & Social Sciences.

COMUNICACIÓ PERSONAL I ORGANITZACIONAL. Direcció d'Empreses, ESERP Barcelona School of Business & Social Sciences.

DIRECCIÓ DE TREBALLS DE FINAL DE TITULACIÓ. Títol Superior en Interpretació de Jazz i Música Moderna, Escola superior d'Estudis Musicals (ESEM).

LLENGUA I COMUNICACIÓ. Títol Superior en Interpretació de Jazz i Música Moderna, Escola superior d'Estudis Musicals (ESEM).
Traductor de Google para empresas:Google Translator ToolkitTraductor de sitios web.

 

Publicacions


LACALLE, CH. & GÓMEZ, B.: “La recepción televisiva española en la era multipantalla”, Comunicación y Sociedad, 2017 (en prensa).

LACALLE, CH. & GÓMEZ, B.: “La representación de la mujer en el contexto familiar de la ficción televisiva española. The representation of women in the family in Spanish television fiction”. Communication and Society/Comunicación y Sociedad, 29 (3), 2016.

LACALLE, CH. & GÓMEZ, B.: “La representación de las mujeres trabajadoras en la ficción televisiva española. The Representation of Workingwomen in Spanish Television Fiction”. Comunicar, 47, 2016.

GÓMEZ MORALES, B. M.: "La parodia en la comedia animada estadounidense de prime time. El caso de la sitcom". Revista ZER, 20 (39), 2015.

GÓMEZ MORALES, B. M.: "La comedia animada de prime time en Estados Unidos. Un subgénero paródico, autorreflexivo e intertextual". Communication and Society/Comunicación y Sociedad, XXVII (1), 2014. 

GÓMEZ MORALES, B. M.: "La imagen del periodista y el sensacionalismo en la ficción televisiva. El caso de las comedias animadas de prime time". Estudios sobre el Mensaje Periodístico, 20 (2), 2014. 

GÓMEZ MORALES, B. M.: "Televisión en abyme. La televisión estadounidense de prime time como espejo de sí misma". Área Abierta, 35 (2), 2014.